Marsipan och pepparkakor

Det här har varit världens mysigaste dag! Åt en jättefrukost innan jag tog en varm dusch och strax efter det var det dags att promenera till Lotta i de sjutton minusgraderna. Så hela eftermiddagen har jag och Lotta bakat massor av pepparkakor och gjort marsipanfigurer. Har äntligen tagit mig i kragen och fixat så att jag kan lägga in bilder från kameran till den här datorn så här kommer lite bilder på några fantastiska skapelser från idag! Har förresten också provat ligga på en spikmatta idag, kändes som att hela ryggen brann. Kan återkomma med utvärdering när jag testat igen. Laterrrrr



Kommentarer
Postat av: Wanillahgirl

Så söta att jag smälter!

2009-12-18 @ 04:21:10
URL: http://wanilj.blogg.se/
Postat av: Filippaaaa

jag trodde dig från början, men läste om din härliga söndag iaf och kan inte annat än hålla med. det har visst ägt rum EN asbra söndag, åtminstone!



hoppas du får det asparty ikväll, och att vi ses snart :) puss

2009-12-18 @ 17:49:47
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0