...en konstig känsla nånstans, det känns tomt eller hur?

Sitter här med en fet boll på huvudet (den största anledningen till att jag inte vill klippa håret kort, finns inget skönare än en rejäl Lilla My-frisyr på kvällar och helger) och sjunger högt med i Lars Winnerbäck-låtar. Har lagt över bilder från kameran till datorn för första gången på två månader. Fick mig att inse att det har blivit mycket popcorn med Julia på senaste tiden. Och ikväll kör vi igen! Igår hade jag en väldigt trevlig kväll med Idol, deeptalk och långsnack med Molly i bilen. Blir så arg för att det alltid är så fint och mycket snö på nätterna och sen när man vaknar på morgonen så har allt regnat bort.

Jag känner mig lite smygdeppad över att det här är första gången på FJORTON ÅR som jag inte dansar på Idun den här helgen.


Kommentarer
Postat av: Moa

du är saknad.. känner du hur djup jag var där ;)

2009-12-05 @ 19:59:19
URL: http://moaraiting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0