Återvinning

Idag har jag tagit svinsprutan (aj min arm) och varit på studiebesök på IL recycling. Jag och Julia listade besökets topp tre händelser när vi var på väg hem och det såg ut såhär:

1) en jätteråtta sprang runt bland pappershögarna
2) Egils kommentar i bussen hem...
3) att Midgårdsskolans skräp mot alla odds gled förbi just när vi var på besök

Måste erkänna att det mest spännande i mitt liv just nu är att få veta hur jag kommer att må imorgon. Feber? Smärta? Frisk som en nötkärna? Ska bli intressant att se. Återkommer med resultat.


Kommentarer
Postat av: H to the izzle

Det som var mest spännande var ju de tunga och välformade kuberna! some serious shit!

2009-12-02 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0