Och så kom slutet

Jahapp så var det sista dagen innan allt drar igång igen. Jag måste säga att jag har haft världens bästa sommar! För ett år sen satt jag och kände mig en aning besviken över sommarlovet men idag är jag störtnöjd! Nu kommer Molly snart och plockar upp mig så ska vi bege oss till Grubbe för en sista trevlig sommarlovskväll. Den sista sommarlovskvällen i mitt liv faktiskt. Imorgon är det upp med tuppen för att träffa härliga AR07A igen, men det känns rätt okej det med faktiskt.
Dagens bra
- LEFFE LEFFE LEFFE; Leif är kvar och svenskan är räddad!
- Christer i P3

Dagens blä
- Följande sms "Hej! Imorgon träffas vi i E1048 klockan 09.00 Därefter NkA och PA100. Slut ca 14.00." Jag hade liksom inbillat mig att vi inte skulle ha lektioner imorgon, men närå då drar vi igång på direkten med NkA!
- Imorgon är det premiärspelning av Lars nya singel i P3 Musik. Men då är jag i skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0