Yasuragi

Hej hej hallå! Idag börjar skolan igen. Jag börjar inte förrän tio i ett men som den goda dotter jag är klev jag upp halv åtta iallafall för att sjunga lite ja-må-hon-leva för mamma med min ljuva morgonstämma. Hon fick sin present och eftersom jag flyttar till pappa idag fick jag mina presenter också, woho.

Fredag-lördag spenderade vi i Stockholm med shopping och Yasuragi spa, det var hennes största present till mig och jag är supernöjd! Imorgon fyller jag myndig, det känns inte alls just nu. I veckan väntar lilla uppkörningen, halkbanan och party! Puss

PS. det är skitsvårt att äta med pinnar men jag tog mig igenom en fyrarättersmiddag till slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0