Förkyld och eventuellt tatuerad också

Jag snörvlar och hostar och harklar så jag tyckte det passade fint att stanna hemma och kurera mig idag. Är sur för att hela Sverige verkar ha strålande solsken medan det har SNÖAT här i ett dygn nu. Tagga!

Idag har Lily Allens It's Not Me, It's You snurrat i högtalarna och så har jag läst ut kapitel 4 i teoriboken och tittat på alla bilder från Thailand tusen gånger om. Usch jag vill inte vara här.

PS. ber att få rätta mig själv i förra inlägget, tydligen var vi hela 70 pers i fredags. Kuligt kuligt! Åh förresten, mamma trodde att jag nog borde ha sytt såret på benet iallafall, oops. Och Elisabet som är hudläkare sa att det knastrade vilket kan betyda att jag har asfalt/grus där i vilket kan leda till en livslång tatuering (Emma tycker säkert att det är asballt för Emma älskar både ärr och tatueringar, själv sörjer jag bara mitt sårade knä)

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

åh om jag var du skulle jag aldrig, ALDRIG förlåta mig själv för att inte ha sytt såret!! helt sjukt linnizz... men ändå nice med en "hemmagjord" tatuering!!

2009-04-06 @ 19:28:24
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0