Fred och Kärlek

Häromkvällen när jag skulle sova dök plötsligt en sedan länge bortglömd låt upp i huvudet på mig. Det var ingen mindre än Schnappi Das Kleine Krokodil som kom och hemsökte mig. Jag säger bara VARFÖR?! Han var dömd att förevigt vara bortglömd men icke.

För att byta samtalsämne så satt jag just och kikade på P&Ls hemsida och på  mina bilder från förra året. Nu sitter jag och dunkar Dance With Somebody och dansar på stolen (ja det är klart man kan dansa sittande?). Julijey nu har jag bestämt att vi helt enkelt måste ta våra surt ihoptjänade UF-pengar och dra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeej hade också glömt den jävla låten!!!!!!!!!!!! hahahahaha



dra på P%L??

2009-04-14 @ 16:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0