Jag orkar inte mer

Alltså jag vet inte vad det är med mig men jag är så fruktansvärt äckligt jävla less på allt som har med skolan att göra.  Jag bara skiter i allt och orkar ingenting och alla ämnen känns tråkiga, jobbiga och meningslösa. Julia, Hank och jag gick runt och gnällde idag. Bara solen livade upp oss lite. Men en dag kvar sen påsklov! Hallelujah.

Bra idag: hittade min kalender (L)(L)(L)(L) överlever inte utan den seriöst; solen hälsade på; Emmas lappar; kom på vad jag ska ge mamma i födelsedagspresent och är sjukt nöjd över det. Två veckor till myndig!

försvinn aldrig igen älskling

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA vart var den? :P

2009-04-07 @ 21:42:56
URL: http://moaraiting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0