Hemmalördag

Ikväll kände jag för en hemmakväll alldeles för mig själv. Har lagat mat och sett på Simpsons och om lite mindre än en timme börjar Lilja 4-ever på tvåan (random men soft, slipper reklampauserna) och den har jag faktiskt aldrig sett så det blir den plus lite fett. Senare ikväll kommer Johan hit och sover, blir sjukt bra som alltid!

Bion igår var riktigt bra faktiskt. Blev inget godis, men sjukt mycket popcorn som gick åt helt stört snabbt. Idag har jag varit på stan med mamma, har köpt nya skor till slut! Får se om jag behåller dem. Hittade också en halsduk som jag ångrar nu att jag inte köpte, den blir min imorgon eller i början av veckan. Skulle ju spara mina pengar den här månaden, men mammsen sa att det var ju smartare om jag körde sparmånad nästa månad när jag har köpt allt som jag faktiskt behöver och det har hon ju en poäng i. Så oktober blir min sparmånad istället! Det var ju ändå kört den här månaden.

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Jävligt snygga skor alltså dom där skulle jag aldrig lämna tillbaka!!! Just det Linnizz du ska ju styra upp min ekonomi :) :)

2008-09-20 @ 20:36:15
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0