Fotboll och pratstund

Idag spelade jag fotboll med klassen i finvädret. Gula laget kämpade bra, Helens mål var väl det bästa vi klämde till med men vi hade roligt iallafall! Efter det en engelskalektion då vi mest satt och tittade på bilder på malaysiska söta djur, jag tror på våran redovisning där! Efter engelskan slutade jag för dagen, 11.10, slappt som gräs. Tvåan ser utan tvekan ut att bli lättare än ettan.

Satt och pratade med Emma och Lova till tjugo över två, for hem och räknade lite Matte C. Nu ska jag ut på långpromenad med världens finaste Johan. Tjeeerå

Nyhalsduken btw som är världens mysigaste

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :D

2008-09-25 @ 23:51:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

ja den är fin :) på söndag får vi se vem som vinner armbandet

2008-09-26 @ 00:13:29
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0