Ett kilo choklad

Jag hatar nog egentligen tisdagar. Men på något sätt lyckas tisdagkvällarna alltid få mig på bättre humör igen. Förövrigt har jag flyttat hem igen. Hade en jättemysig vecka hos Johan, särskilt söndagen! Puss

Idag har jag:
1) hällt ut Oboy-pulver över halva mattan + min fot
2) spelat Rainbow
3) hatat ARL
4) hittat skor på stan som jag kanske vill ha
5) övningskört
6) fått ett kilo (?!) choklad av pappa & Elisabet
7) fått reda på att jag nån gång i mitt liv haft körtelfeber utan att någon vetat om det, troligen den där gången i nian när jag mådde förbannat dåligt men fick diagnosen halsfluss....
8) på grund av att jag haft körtelfeber insett att jag inte kommer att få 1000 kr som jag skulle
9) dansat
10) ätit varma mackor och sett SYTYCD
¨
Patrik 1,5 var förövrigt bästa svenska filmen på länge! I löv it

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

FILMEN ÄGDE :D

2008-09-17 @ 15:09:55
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0