Det är så kallt hela tiden

Jag fryser. Varenda kväll fryser jag, mina händer är som isklumpar och jag har kallrysningar över hela kroppen. Undrar om det är för att det har blivit höst eller för att jag typ är sjuk? Imorgon ska tydligen solen och värmeböljan slå till här i staden, får verkligen hoppas att det stämmer. Jag behöver lite sol så att hösten blir underbar igen.

Ikväll ska jag och Johan på bio, ska se Tropic Thunder. Jag måste ha godis. Nä, nu ska jag cykla iväg i kylan där ute. Brukar jag ha en varmare halsduk än de sjalar jag använder nu? Jag har väl en gigantisk svart någonstans? Borde inhandla en stor färgglad/vit. Pengarna bara rinner iväg nu, blä

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Kul, lycka till:)!

2008-09-20 @ 18:24:01
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0