Standup-Showen

Helgen har varit SUPER, i fredags hamnade jag på Teg där kvällen tog en lite oväntad vändning när vi började blanda drinkar, men vi hade det riktigt gött och roligt!

Igår var Johan, Emma, Lova och jag på Aula Nordica och kollade Standup-Showen med Özz, Björn, Soran och Måns. Fantastiskt roligt, hade riktigt ont i kinderna resten av kvällen för jag skrattade så gott som hela tiden. Två tummar upp för de här grymt duktiga komikerna! Efter det for jag och Johan hem till honom för en mysig middag och lite TV-tittande. Till sist for vi till mig med ett stopp på OK för att köpa godis. Låg i sängen och käkade godis tills jag somnade, hur mysigt som helst.

Vädret suger, ser heldränkt ut sen jag var ute. Ikväll blir det middag hos Lova, vi ska äta pannkakor och jag är hur taggad som helst!

Bild: vk.se

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

STANDUPSHOWEN ÄGDE!!!!!!!

2008-10-05 @ 21:55:05
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0