Ledigt, soligt, fint

Var som sagt ledig idag, väckarklockan ringde klockan elva men jag stängde av den och klev upp tolv istället. Pysslade på med allt man gör på morgonen och testade också på en lite kreativ frisyr idag till skillnad mot mitt vanliga tråkiga hår. Sen for jag och Nina till Haga och hälsade på, bjöds på varm choklad och hade en hel del trevliga samtal. For ner på stan och gjorde några ärenden och DÄR, när jag gick förbi Wedins så såg jag DEN - väskan som (kanske) måste bli min innan Paris. Perfekt storlek och allt. Dessutom satt en trevlig 30-50% rabatt-skylt precis ovanför. Måste checka ekonomin och kolla om jag har råd.

Paris det är städernas staaad, ja här blir man lycklig och glaaad
Får alltid den där låten på hjärnan när jag tänker på att vi ska till Paris (hehe låten är från Anastasia-filmen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0