Week weak wäck

Nu har det varit fett dålig update här men har inte orkat för jag har nästan pluggat ihjäl mig (eller okej då det har jag faktiskt inte men har bara inte orkat datorn så mycket i veckan). Idag hade jag nationella i engelska och sen mattelektion, efter det slutade jag. Så Filippa och jag cyklade (hon cyklar fort som fan) upp till alla Mariedals-affärerna och glassade runt. Fanns ingenting. Köpte dock julklapp till mamma och toffifee till mig och Johan. Sen kom Johan och plockade upp mig med bilen tack och lov för vädret sög.

Ikväll blir det bio, imorgon hoppas jag på bättre väder och på tisdag (!!!!!!) åker vi, Paris paris paris paris paris here we come
 drar in en bild på vick (x....) helt utan anledning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0