Plugga sova dansa

Konstig och seg vecka, i tisdags ville jag bara lipa när jag insåg att det bara var tisdag och kändes som torsdag kväll. Igår mådde jag sjukt dåligt efter dansen också så gick och la mig klockan nio, hur skönt som helst! Nästa helg är det dansföreställningar men jag känner inte den där vanliga taggen. Idag jobbade jag, Bea och Julia förresten i fyra och en halv timme med vår affärsplan till UF, men så blev den klar och förbannat snygg också - tjejor jag är stolt!

Imorgon: tror på träningsvärk överallt, slakt av Christina för att jag inte har gjort franskan eller lånat CD-skivan (ska dock försöka undvika att erkänna det), fika efter skolan med goa brudar, och troligtvis Johan på kvällen. Vill vara hos Elin & Emma på Kanarieöarna, jag fryser hela tiden. Varm dusch NU

Ge mig lite Spanien, lite Peace och lite midsommar tack

Kommentarer
Postat av: mollsan

tja linnis mollsan här. asså hur fixar man egna kategorier på sin blogg? måste görat till v¨r nomadic blogg.. svara genom ett sms e du snäll :D

2008-11-28 @ 16:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0