Partyparty

Igår skulle egentligen jag och Johan på maskerad men vi hittade inte på något bra att klä ut oss till (var ju lite sista minuten) så vi skippade det och tog en myskväll istället. Så nu blir det partaj ikväll istället för min del! Känner inget hopp om nästa vecka, hade nästan hellre haft vanlig skola och bara skippat hela praoen.. Men nu ska jag hoppa in i duschen som är halvtrasig, och sen ska jag kasta mig på cykeln till pappa. Ah 37 minuter på mig innan jag ska vara där, hoppet finns inte!

PS, första snön kom i typ förrgår eller nåt sånt, brrr det är svinkallt ute.
PS 2, jag råkade kolla på något otextat franskt program om miljön idag, blev helt fascinerad över hur mycket jag faktiskt förstod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0