KappAhl

Hej babes! Nu är jag tillbaka med lite update igen. Har varit sjukt trött hela veckan, har ju praoat på KappAhl och har varit halvt svimfärdig efter varje dag (enligt en av dem som jobbar där går man 1,5 mil om dagen...) och så har jag varit upptagen med att pilla på min nya mobil som jag fick i onsdags, woho. Fyra år med min gamla älskling, RIP. Iallafall så har jag nu haft min sista KappAhl-dag och nu är jag sjukt nöjd för det har gått så himla bra alltihop och jag har fått två tröjor och ett presentkort på 100 spänn! Måste dessutom tipsa om att KappAhl är värsta oupptäckta lilla guldgruvan när det gäller kläder, gräver man tillräckligt på alla hyllor och T-ställ så har de faktiskt riktigt fina kläder här och där.

Nu känns allt tipptopp och ikväll ska jag troligast se Låt den rätte komma in, tagga! Trevlig helg! (HEEEEEELG jag ska sova)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0