Imorgon!

Jag kan inte riktigt fatta att vi åker imorgon. Om 21 timmar är vi typ påväg, aaah. Jag är både livrädd och hur taggad som helst, tror det här kommer bli kanon! Johan johan johan i flera dagar blir fint, också väldigt fint att slippa Umeå ett litet tag.

Idag var det sjukt äcklig mat på skolan. Den här veckan är niorna och hälsar på också, och i år har skolan slagit på stort och tryckt upp inte bara t-shirtar som förra året utan också Midgårds-scarves! Eller om det är dukar, vi vet inte riktigt. Just nu är iallafall de två stora frågorna a) varför jag inte har börjat packa än och b) varför jag inte sover än. Ching, en sista dag i skolan sen drar vi!

 här är Hank i den stekiga midgårdsoutfiten

och här är två random bilder bara för att visa att vi brukar ha roligt på skolan

och sist men inte minst - Olivia med vår underbara vildmannamat!
(tycker det är så himla stekigt att jag kan lägga in bilder från min mobil hehehe förlåt jag är inte van)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0