Fika, pyttipanna, Eva & Adam, gråta, VÄRLDENS BÄSTA KOMPISAR

Jag tänkte bara säga att jag har v ä r l d e n s (världens världens världens!!!) bästa kompisar. Idag har jag varit på stan med Elin, trevligt till tusen och bra pratstund. Efter det tog vi bussen upp till Lova där vi fikade i stora lass för att fira Jessica som fyller 18 imorgon (/idag). Emma och jag traskade till Åhems centrum för att handla pyttipanna och sen åt vi middag tillsammans. Efter middagen kom Johan och hämtade upp mig och Elin och skjutsade hem oss till mig, efter ett tag (oväntat snabbt) kom Emma och Filippa också och vi kollade på Eva & Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko. Hahaha det är fan världens bästa film, alla kan alla repliker också så vi satt där tillsammans och hakade på i alla sånger och repliker som vi kunde. Efter filmen käkade vi lite mer kladdkaka och drack te och hade deeptalk.

Jag har världens bästa vänner. Och jag kan inte säga det tillräckligt många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0