Äntligen fredag!

Efter världens längsta vecka känns det mer än bra att det äntligen är helg! Började dagen dåligt med dubbla dåligheter på franskan (så himla besviken och nej kära klassisar jag kan inte släppa det, jag har höga krav på mig själv). På NkBn hade vi föreläsning och jag fick kämpa för allt jag hade för att hålla ögonen öppna. Filmsalen var kall och jag gömde ögonen bakom luggen för att åtminstone få blunda liiiite. Avslutade iallafall skoldagen med ganska intressanta diskussioner på engelskan. Justja, får inte glömma heller att skolan bjöd alla elever på glögg och pepparkakor idag om man hjälpte till att pynta julgranen, väldigt mysigt!

Blev en trevlig stund på Wayne's med Bea, Julia och Olivia efter skolan iallafall! Ikväll kommer Johan hit, hoppas på mys och värme. I helgen säljer klassen sina UF-grejer utanför Kii, lycka till allihopa - jag och Julia ska handla julklappar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0