Världens mest onödiga pryl

Japp japp, provet gick väl bra trots att jag knappt hade pluggat någonting alls. Idag är det precis tre veckor kvar till sommarlovet och det känns så braaaa.

Idag har jag och Julia skrattat oss sönder och samman åt "jag kan ibland fortfarande känna dina mjuka läppar mot min pappa" och kokkärl/kastrull. På litterära såg vi bara på film och ikväll har jag varit en sväng till stugan med pappa. Vi har en ny altan där (alltid så roligt att jag får veta saker...) och den kan nog bli helt okej när den väl blir i samma färg som resten av huset, för tillfället ser det ganska obra ut rent ut sagt.

Igår fick jag världens kanske läckraste, mest onödiga pryl av min kära styvsyster Anna. Gissa vad det är? (första bilden)
  
JAAAA ni gissade rätt om ni gissade på en nagellackstorkare. Tänkte testa den ikväll, återkommer med resultatet

Kommentarer
Postat av: Katie

Den är ju ganska söt fastän den är onödig

2008-05-21 @ 21:17:32
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: M

haha den e ju skön... lite ful-söt

2008-05-21 @ 21:18:35
URL: http://canthideit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0