Upp och ner, ner och upp

Igår fick jag en salva mot mitt inflammerade öga, funkade mycket bra vill jag påstå. Vaknade imorse och hade inte det minsta ont. Måste dock få bort den jäkla vageln nån gång, den är röd och kliar och det är bara allmänt obehagligt.

Kikade också på filmer på mig från 1991-92 igår, då var jag verkligen miiniiliiten. Myspys! Idag har dagen gått från toppen till botten till bra igen, var helt fruktansvärt less idag på dansen och kände ett tag att jag hatade skolan lite bara för Nonedet, men sen for jag till Johan och käkade glass och då kändes det ganska bra igen. Jag har efter bara ett par timmar spräckt mitt pluggschema för veckan som jag improviserade fram idag, vet inte hur det här ska gå. Medieanalysen ska in innan torsdag, har jag börjat? Nää. Har VG/MVG-matteprov på torsdag, har jag pluggat? Nää. Ska ha skrivit ett brev och redovisa deckaren på fredag, har jag ens läst ut boken? Nää! Hemprov i samhällskunskap till på måndag, förstår jag en enda fråga? Nää! Kursprov i franska på fredag, och haaaar jag pluggat? FAKTISKT! Ägd.

(Nu är jag lite för trött märker jag, så godnatt. Imorgon ska jag på litterär picknick och jag har också utvecklingssamtal. Imorgon är det förövrigt två veckor till sommarlovet precis, och ikväll har årets studenter varit på bal)

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

TVÅ VECKOR?!??!?! FAAAAAN VAD NIIIICE!!

2008-05-28 @ 10:16:54
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

Ps. Du gillar verkligen den där matbilden! Ds.

2008-05-28 @ 15:07:12
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0