Peace & Love (och utvärdering av den onödiga prylen!)

Nu har jag flyttat bloggen, gick inte att skriva på några timmar vilket var lite störande eftersom jag var på strålande humör och ville skriva allt. Nu vill jag inte det längre tyvärr så det här blir något skumt dravel och skitsnack om nånting (jag är oklar nu, jag vet).

Vi har iallafall bokat Peace & Love nu, klappat och klart med camping och allt! Wehey lite drygt en månad kvar bara. Tyvärr tärde detta på min plånbok så jag är ganska fattig nu, fick dock en trevlig överraskning när jag var på stan och kollade hur mycket jag hade - det var trots allt mer än jag trodde. Idag har jag också lärt mig att tårar verkligen KAN spruta ut. Det var inte jag som grät men det var intressant att se. En aning ångestframkallande också. Jag hatar när folk gråter.

Den onödiga prylen i förra inlägget visade sig funka över förväntan. Man känner knappt att den blåser och den låter nåt sjuuuukt, så jag hade inga förväntningar alls. Men visst var mina naglar torkade och fina när jag tog bort dem från prylen! Fantastiskt. Nu ska jag cykla/promenera till Böleäng. Dit är det en halvmil. Adjöken adjö
JAG VILL BORT NU. Thai hade suttit helrätt. Arguineguin hade dugit det med. 77 dagar till Spanien med Nina, jag l-ä-n-g-t-a-r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0