Less, less, LESS

Är så farligt nära det där breakdownet jag snackade om i förra inlägget. Har nu suttit med min mattebok i två timmar och insett att jag har glömt ALLT om andragradsfunktioner. Ska strunta i det för stunden och sätta igång med sista kapitlet nu, geometri och koordinatgeometri och hela faderutten som jag inte kan nånting om! Woho party. Dessutom står Mozart här nedanför min stol och gnäller. Ååååh jag bryter ihop på riktigt.

Om en timme är det dans som jag måste gå på. Vill egentligen bara gå och lägga mig nu. Imorgon ska jag vara i skolan från halv nio till halv fem, sen stressa till dansskolan och förhoppningsvis hinna ställa några frågor till mitt reportage och sen kvart över fem börjar dansen, och sen ska jag vara kvar där till halv elva. Dansa dansa dansa.

Ibland undrar jag hur jag hinner med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0