Kulturnatta

Helgen blev faktiskt trevligare än jag hade förväntat mig. Igår var det strålande sol och hur varmt som helst så jag och Johan köpte pannkakor och käkade med grädde, sylt och socker ute i solen. Steeek. På kvällen var det Kulturnatta, som ju alltid är lite misslyckat men i år hade jag faktiskt trevligare än vad jag har haft tidigare år. Afasi & Filthy var tyvärr inte lika bra som på Umeå Open, kan bero på att jag inte var full och glad och att det inte var packat med folk men det dög iallafall! Helt klart.

Idag har jag och Hanna haft vår andra franskadag. Vet inte om man kan säga att vi pluggade så jättemycket, var nog mer fika som gällde. Jordgubbarna på chokladtårtorna var nästan godare än chokladtårtorna själva och nu vill jag verkligen ha sommar! Idag är det ju som alla förhoppningsvis vet mors dag så jag och mamma ska äta gomiddag ikväll. Imorgon har jag sovmorgon till halv ett och det känns helt underbart.

Förresten har jag fått en vagel i ögat och det gör så ont! Ajajaj. Uhuh.

Emma hatar mig alltid när jag lägger upp bilder på mat/fika/godsaker så den där var speciellt för dig Emma!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

tack gumman, det värmde verkligen

2008-05-27 @ 11:45:29
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0