Dansföreställningar

Har varit kass uppdatering här eftersom jag har dansat precis hela helgen, har inte sovit nånting alls känns det som men jag har haft grymt kul som vanligt! Trollkarlen från Oz var temat i år och det har faktiskt gått över förväntan med tanke på att jag för sisådär en vecka sen kände att jag inte kunde en enda dans. Efter sista föreställningen igår blev det gråtkalas för att flera av våra vänner på dansskolan slutar till hösten för att söka vidare, men sen traskade vi iväg till Donken och käkade middag, tack allihopa för en supertrevlig helg, med sådär lagom mycket stress som det ska vara!

Idag har jag kommit till en ny boss på Rainbow Islands och har haft roligt med Julia när vi försökte skriva vårt brev till Brynhild. Vi var tyvärr ganska upprörda idag så det gick inte speciellt bra men vafan, man kan inte alltid vara bra. Efter skolan blev det en fika på dansskolan och sen träffade jag Johan tvärt. När jag kom hem åt jag middag och sen sov jag i två timmar, sen grät jag i en halvtimme, sen lugnade jag ner mig och nu sitter jag här och ska skriva det där jävla franskaarbetet som skulle in för flera veckor sen. Jag bryter ihop. Sommarlov. NU. Har iallafall fått sommarjobb förresten, så har åtminstone en sak mindre att oroa mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0