våfflor med choklad och banan

Gårkvällen var väldigt trevlig med favorittjejerna och Hannes. En vinst i Vem vill bli miljonär Junior satt också fint! Kan också tala om att Olivia förlorade rätt stort, haha. Jäste ganska rejält med fyra sorters chips, ostkrokar, smörpopcorn, jordnötsringar och dricka.

Idag steg jag upp halv tio och klockan elva var jag på bibblan, rätt bra jobbat på ett lov måste jag säga. Två timmar senare kom Emma och det blev lite fika och lite Lova & Filippa också. Kvällen spenderade jag på Sofiehem med Emma, Lova, Filippa och Leon framför So you think you can dance och med våfflor. Man tager vad man haver och vi hade ingen sylt så våfflorna fick ätas med grädde, chokladsås och banan istället. Annorlunda men inte alls helt fel! (jag vet, det ser skitäckligt ut)

Idag var förövrigt första dagen på en vecka som jag inte vaknade av att jag inte kunde andas! Gör framsteg på den fronten men halsen är fortfarande inget att hurra för. Mucoangin är min räddare i nöden för tillfället. Jag vill verkligen bli frisk nu.

Kommentarer
Postat av: alexandra

gud va gott, fan jag glömde helt bort att det var våffeldagen...

2008-03-26 @ 01:45:10
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0