umeå open -fredag

Igår var väldigt trevligt, Perishers, Mando Diao och Caesars var grymt bra allihop! Blev dock helt mosad både på Mando och Caesars men det får man ta. Lite besviken på att Perishers inte körde Pills och på att Caesars inte körde It's not the fall that hurts eller Candy Kane, men annars så! Vet inte riktigt vad mer jag ska säga men det var en riktigt trevlig kväll igår. Taggar dock ikväll ännu mer, Johnossi, Lykke Li, Adam Tensta, Afasi & Filthy och så vidareeee, blir kanonbra!

Nu undrar jag lite varför NinaG inte har ringt mig än så jag ska nog ta och ringa upp henne.
(PS idag tvingades jag in i en sjukt pinsam situation men jag klarade mig)

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

"Candy Kane? Are you there Candy Cane?"

2008-03-29 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0