uhh

Sjuk och jävlig helt plötsligt, vaknade med världens halsont och huvudvärk imorse vilket utvecklades till lite feber senare. Dagen har bara blivit sova, tre avsnitt av OC säsong 1 (enda som håller), skriva på de jäkla dikterna och sova ännu mer. Nu ska jag skicka Lustgården till Dan och sen ska jag sova ännu mer. Det här kändes pissigt.

Blir nog knappast någon skola imorgon heller, skicka sms om ni vill något. Uh känns som halsflussen i höstas, hoppas bara på att jag inte har fått det igen. Tyck synd om mig!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker synd om dig!!
Du ska få spela rainbow extra länge när du är tillbaka :)

2008-03-18 @ 21:11:48
URL: http://juliiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0