mina bästa, bästa vänner

Kvällen blev hur bra som helst, trots evighetsköande på Hemmakväll och en alldeles-för-långt-ner-bruten nagel (aj!). Hookade med Elin, Emma, Lova och Filippa på Hamnis, körde ett antal skitseriösa duetter med Elin och tänkte sen gå vidare till Station men det var givetvis stängt så vi hamnade på donken istället, duger i nödfall! Elin & Emma drog efter ett tag, vi andra satt kvar och pratade om hur rika vi är när det gäller vänner. Jag älskar er, verkligen verkligen verkligen! Var sjukt härligt att träffas igen, ganska länge sen nu. Själv har jag ju legat isolerad i en vecka så jag tog igen lite skvaller också, alltid bra!

Himmels, läste just den mest deprimerande bloggen jag någonsin sett (läst? vafan). Kände verkligen den negativa stämningen bara strömma ut. Så här och nu lovar jag att jag aldrig ska bli en sån. Ni får lova att säga till om det skulle råka hända, för sån vill jag faktiskt inte bli!
image156
Bäst bäst bäst bäst bäst + filippabäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0