LISTAN - fem timmar senare

[x] Köpa hemresebiljetter
[x] Fixa med musiken
[ ] Tömma kameran på bilder
[x] Se till så att partylistan kommer in på iPoden
[x] Hämta cykeln på skolan
[x] Kolla upp adresser till några affärer i Uppsala
[x] Enkäten till SvMekun
[x] Historian
[ ] Se till att alla batterier är laddade (iPod, kamera, mobil)
[x] Kolla hur mycket pengar jag har
[x] Adresser till två affärer i Stockholm
[x] Ringa mamma och höra om Arlandabussen
[ ] PACKA

Måste säga att jag är ganska stolt över mig själv! Tömma kameran kan jag inte göra förrän jag har kommit hem ikväll, och att fixa så att alla batterier är laddade gör jag inatt. Alltså har jag bara packningen kvar. Borde dra igång med den nu. Om en timme ska jag nämligen traska iväg till Sofiehem för att käka middag med mina vänner. Kanske får Alibaba hämta en större lapp för vår beställning, precis som förra gången. Man kan ju hoppas iallafall.
image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0