jag älskar midgård

Jag gör nog faktiskt det, trots gnäll dag ut och dag in så trivs jag så sjukt bra med skolan och klassen och livet och allt! Idag är förresten en historisk dag; andra bossen på Rainbow och dessutom en fjärde plats på highscore-listan, nu måste jag ha ett nytt mål i livet! Snart är det påsklov och ikväll ska jag baka en kladdkaka. Och ska man vara JÄTTEpositiv är det faktiskt sommar snart även om det snöar jävel idag.

Hannes idag om sig själv när han kör en striptease;
"Jag vet att det finns med i alla kvinnors våta drömmar"

MATZAK ATTACK
Historia är ju ett skämt. Stackars Mats. Oerhört rolig dag iallafall, trots trötthet, snö och hunger. Favvo-AR1A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0