imorgon kommer den

Min fantastiska morgondag innebär två inlämningar, ett prov, en redovisning och en spruta. Taggar inte. Känns bra med födelsedagsfika hos Frida imorgon kväll iallafall! Blir också prima skinka att fika med Viktor på lördag osv. Och sen är det bara några dagar kvar och sen är det lov igen!

Dagen bjöd på handikappidrott med min älskade Kemi-Rikard som vi hade som kandidat i kemi och biologi i nian på Haga och nu alltså också i idrott på Midgård. Trevligt också att han kände igen mig, otippat! Sen blev det en mystisk diskussion på samhällskunskapen som inte hade nånting med samhällsekonomi att göra och sen fick vi äntligen gå och se ettornas projekt, härlig avslutning på dagen!

Jag är ganska mör efter en helkväll med dans och nu väntar en helnatt med min kära Sp/B som min mattebok så vackert heter. Provet kommer gå åt skogen men jag jublar ändå för livet går bra just nu!
Dagens YES
- SvMekun är flyttad till onsdagen efter lovet och jag älskar det

image147
Jag vill ha sommar nuuuuu. Fast först vill jag ha pengar så jag har råd att göra allt jag har tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0