händelserikt i helgen

Upptäckte nu efter en lite arg kommentar från Emma att jag inte hade uppdaterat sen i onsdags. Får skylla på att jag har haft ett hektiskt liv trots att jag fortfarande är sjuk, förlåt. Jag har blivit en tråkmåns, en tråkbloggare och jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag ska bli rolig igen, jag lovar!

I torsdags kollade vi upp om jag behövde antibiotika, det behövde jag inte tack och lov! Blev OC hela dagen och sen myskväll med mamma, chillba. Alla mina vänner kände total lycka över att det var påsklov men inte jag, kunde som inte känna det när jag mådde så pass dåligt tyvärr.

I fredags kom Nina över och vi tog en sängdag med musik, vrålskönt. På kvällen blev det fest, frisk på fest så att säga, hehehe. Hade grymt kul, kanonkväll faktiskt! Inget att klaga på förutom hur kallt det var på hemfärden, strumpbyxor och minusgrader går liksom inte ihop.

Igår var det tydligen lördag (jag är helt säker på att det är måndag idag men det är visst söndag så jag får väl ge med mig) och jag var i Vindeln. Såg tre renar, 10 000 hönor (tio tusen ja, det är faktiskt sant), ett gäng med hästar och så körde vi i diket också. Jag skrattade i säkert fem minuter, det var ganska roligt faktiskt.
"Nästan alla har ju kört i diket nån gång!" jo juste. Såg sen Livet är Underbart på kvällen -sjukt bra film!-, kände en liten saknad efter Carina där faktiskt. Åhåhå.

Ja, det var en lite annorlunda men mycket trevlig helg måste jag ju säga! Livet är faktiskt underbart. Om jag bara kunde sluta snora och snörvla snart.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt blogg :D Kika gärna in på min o svara på dagens fråga.

2008-03-23 @ 17:52:57
URL: http://mariasplace.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hoppas du har en bra påsk!

2008-03-23 @ 17:54:36
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0