fortfarande sjukis

GÅR det att ha såhär ont i halsen? Ajajaj. Jag vill till mina classmates i skolan, är hundra gånger roligare där än att sitta hemma såhär hela dagarna. Idag har jag läst, sett ännu mer OC och (äntligen) skrivit klart det där skräck och rädsla-arbetet. Har just skickat in min lilla diktsamling till Anders och dessutom anmält mig till sommarjobb. Jag måste verkligen skaffa mig ett helgjobb. Åhhh vad less jag är.

Svullo-halsmandlarna har gjort så att jag har grymt ont i nacken också, kan nämligen varken luta huvudet framåt eller bakåt för då gör det grymt ont. Dagens positiva var iallafall att jag bläddrade igenom mina bilder på bdb för att hitta någon att ha på framsidan till mitt arbete, hittade många gobitar från förra året. Och nu är jag sugen på gamla favoritlåtar, ska nog gå och lyssna på Wonderful World nu.

image151
Fråga inte ens varför jag ritade den här i Paint för någon timmme sen.
(nej den här är inte på framsidan till mitt arbete, hahah
och NEJ jag vet att jag inte har någon talang för tvåsekunersteckningar på paint.)


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

SNÄLLA BLI FRISK SÅ JAG KAN UMGÅS MED DIG FÖR JAG SAKNAR DIG ASMYCKET VARJE DAG!!!!

2008-03-19 @ 22:17:05
Postat av: Sohlberg

läcker blogg =)

2008-03-19 @ 22:20:03
URL: http://www.rockinroll.blogg.se
Postat av: Emma The Fucking Mad Queen

Kan du inte uppdatera i alla fall? Jag är inne varje dag för att dina inlägg är roliga att läsa, men nu finns det inga!!! :(

2008-03-23 @ 12:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0