Varmaste dagen i Umeå och sommarbröllop

Igår var det verkligen så varmt som det var sagt att det skulle bli. Hörde ryktas om varmaste junidagen någonsin i Umeå? Iallafall spelade vi brännboll på skolan och stekte, efter skolan for jag och Johan hem till honom och stekte ännu mer och jag har faktiskt blivit en brownie! Lite iallafall. Sen var det grillmiddag här hemma med hela tjocka släkten nästan, trevligt och mättande får man väl säga.

Idag har jag varit på bröllop! Väldigt trevligt, kände inte en endaste människa där men det är någonting med bröllop som gör att man trivs så bra ändå. Och så står man där under ceremonin och känner tårarna stiga i ögonen för att det är så fint, och jag säger då det - jag ska absolut gifta mig någon gång i mitt liv! Åh vad det är fint när brudparet står där och bara är så kära att man önskar dem all lycka i världen och så plötsligt drabbas man av den där tron på evig kärlek iallafall. Lycka till nu Lena och Tomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0