Världens sötaste tanter

Idag var alla tanter och farbröder på så ovanligt bra humör att jag inte kunde låta bli att le halva dagen trots att allt var skit igår och imorse. Solen kikade fram lite idag till skillnad från igår då det verkligen vräkte ner hela dagen. Johan är bäst (på riktigt, du är faktiskt det) och nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre.

Tänkte egentligen bara dela med mig av ett fint ögonblick i mitt liv idag; var ute på promenad med en tant som inte hade varit ute på två år. Hon är över hundra år gammal och det var så fint så jag vet inte vad jag ska säga. Hon sjöng för oss idag också och jag blev helt glad i magen och mina arbetskollegor fick tårar i ögonen. Fan vad det här jobbet har gett och lärt mig mycket.

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

lyllo dig mitt jobb SUUUUGEEERRR!!! lol

2008-06-24 @ 21:15:02
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0