Trööött

Jag däckar här hemma så fort jag lägger mig ner nuförtiden. Det kan helt enkelt inte vara nyttigt att stiga upp klockan 05:45 varje dag.

Igår var en mysig dag iallafall. Segaste dagen på jobbet hittills men slutade liiite tidigare och då kom Johan till mig och vi gick ut på långpromenad med Mozz så han blev glad. Sen dumpade vi honom hemma och gick ut och köpte glass till oss. Vädret har varit kanon både igår och idag, känns så surt när jag kliver ut genom dörren klockan fem i sju varje morgon och det redan är 35 grader i solen på altanen. Nu är det helg iallafall! För mig betyder det SOVA. Och på lördag ska jag med Johan till hans stuga, mysipysi.

Nu ska jag duscha och sen springa ner på stan och hämta ut mina linser som jag borde ha gjort för tre veckor sen. Hämta linserna alltså, inte duscha ehehe (rolig..)
Spelade förresten lite brännboll med gänget i måndags, mycket trevligt trots att vi bara var sju stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0