Kreativitet

Idag började dagen fint; Subway med Johan och jag måste tacka hans mamma sen som har fixat allt till våran Stockholmsresa! Gulligull. Jag L-Ä-N-G-T-A-R! Efter Subway kom Julia och vi tog en sväng på stan. Länge sen jag var med Julia, vi måste skärpa oss lite. Mojje (ni vet, han i Nicke & Mojje) var på stan idag och sjöng, jag och Julia sjöng glada i hågen med i Tjabba Tjena Hallå och funderade på om inte dagens barn var för små för att ens veta vem grabben är? Det är ju ändå vi i våran ålder som har växt upp med dem. Men med tanke på den långa ringlande kön som ledde fram till bordet där Mojje sen satt och skrev autografer så kanske han är rätt poppis ändå, vad vet jag.

Nu sist har jag varit sjukt kreativ och fixat och trixat i photoshop. Ikväll ska vi nämligen fira Ninas födelsedag och lite min, vi ska på bio och se The Mist. Blir nog askalas!


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

inte för att förstöra, men The Mist är fett dålig :( jag, Elin och Filippa ska också på bio ikväll!!!!! Förlåt att jag kommenterar typ hela tiden!

2008-06-07 @ 20:18:58
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0