Jag mår skit

Jag vaknade imorse med värsta huvudvärken och halsontet plus ett illamående och ont i nacken. Och jag vaknade klockan 06:00. Klockan 07:00 började jag jobba. Men jag har haft så JÄVLA roligt i helgen så det är värt det. Lätt. Ska skriva mer senare när jag har kameran här och kan lägga in bilder och sådär. Ikväll eller imorgon, det lovar jag!

Fick sluta en kvart tidigare från jobbet (fast det är en hemlis) och nu har jag nyss varit och spanat in Johans nya lägenhet. Det är en förbannat fin lägenhet ska jag säga, typ sådär att jag nästan börjar överväga att fråga Johan om vi ska bli sambos. Nästan. Ikväll ska vi på bio iallfall, braooo. Fyra dagar kvar på jobbet och sen är jag FRIIIIII resten av sommaren (snyggt byte av samtalsämne jag vet)

Det tär fan på en att bo i tält tre nätter i rad, partaja tre nätter i rad, sova alldeles för lite tre nätter i rad och skrika tre nätter i rad. Min haaaals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0