Glad, gladare, gladast!

Igår fick jag av någon anledning för mig att idag skulle vara asbra. Med facit i hand kan jag ju säga att det stämde inte alls, men nu ikväll vände min nedåtlutande kurva straight uppåt när jag fick sms av Ulrica och KACHING jag har MVG i Matte B! Nu är jag så stolt över mig själv att jag nästan spricker och har egentligen lust att gå och belöna mig själv med någonting fint (dvs kladdkaka eller chokladbollar) men jag har varken tid eller ork. För jag har inte ens börjat kika på frågorna till dansprovet imorgon, borde nog sätta igång med det nu! Lalalala gladis-linniz

PS. ni som har ögonen på skaft borde märka att jag har bytt design, var fan så less på den gamla och nu blev det lite mer sommarfresh här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0