Brännbollsyran

I helgen har Umeås kanske största årliga händelse ägt rum, Brännbollsyran, och jag har knappt varit där. I fredags var jag där någon timme innan jag och Nina for hem till henne och bakade tårta och åt middag och sen var det fest hos henne. Det var trevligt, härligt folk och så, och efter det for jag till Teg och mötte upp Johan och hans vänner.

Igår var en trevlig och ganska händelserik dag. Orkar och tänker inte berätta, men jag och Johan satt iallafall i solen och stekte järnet med varsin glass, och på kvällen blev det film, 1408. Idag har vi inte hunnit göra så mycket, vi har vaknat och ätit och sen åkte jag väl hem. Idag har det varit 26 grader i skuggan, det är helt sjukt tryckande varmt men jag tänker inte klaga.

Jag har alltså inte varit hemma någonting sen i fredags eftermiddag så ni får ursäkta dålig uppdatering. Fast det har ju på något sätt blivit lite av en vana här nu måste jag ju erkänna. Nu undrar jag lite vart pappa och Elisabet håller hus, börjar bli hungrig så får nog styra upp käk själv om ingen kommer hem. Ikväll ska jag vara skitduktig och skriva en medieanalys på två A4 och göra ett hemprov i samhällskunskap där jag inte fattar en enda fråga. Wehey!

Den här bilden togs för exakt ett år sen, EMMA JAG SAKNAR DIG, kan vi ses i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0