Bio, mys och fika

Bion igår var absolut inte dålig, skitsnack från alla som sa det. Visst, lite töntiga monster och lite dåligt att man fick veta på en gång att det var mystiska datagjorda monster ute i dimman men annars var det verkligen inget fel på den. Efter bion for jag iallafall vidare till Teg där jag överlägset spöade grabbarna i bowling på Nintendo Wii och sen for jag och Johan hem till honom och sov.

Idag har vi legat ute i solen och stekt. Har också dansat lite vals (han var inte så taggad) och haft träningsläger för mig (då var han däremot jättetaggad.. mördade mig typ). Ikväll har jag vart med godingarna i klassen och fikat på Starz, riktigt trevligt precis som väntat! Imorgon är det sovmorgon till 12.30, nu är det ju i princip sommarlov.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till i tävlingen!

2008-06-09 @ 00:40:02
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0