Är du kär ikväll?

Här sitter jag och mår bra, solen lyser in genom mitt fönster och jag lyssnar på Alf och tänker tillbaka på förra sommaren. Jämfört med igår var idag en riktig kanondag. Vi fick våra betyg och fika på matten och sen fick vi gå, satt ute i solen och hade trevligt. Hade sen dansprov, orkar inte riktigt bry mig om resultatet på det. Och så hade vi franska, sista lektionen för terminen och ändå var den hur seriös som helst med en miljon övningar att göra. Fick iallafall tillbaka nationella och jag måste säga att jag är hur nöjd som helst nu, nu kan jag verkligen koppla av med allt känner jag, skolan är snart slut och vädret är underbart!

Att göra innan klockan 21:00 ikväll:
1. brevet till litteraturvetenskapen (sista plugget för året!)
2. städa upp lite på mitt rum + bädda sängen
3. duscha
JÄRÅ det är bara att sätta igång. Puss vänner, livet är underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0