Äntligen sommarlov!

Idag fick vi gymnasieelever uppe i Umeå äntligen vårt efterlängtade sommarlov! Och solen kikade fram trots att det inte är speciellt varmt och jag är så glad för studenternas skull, inget regn iallafall. Efter lite uppvisningar i Valhalla fikade vi med klassen, Jimmy hade med sig Ellie och GUD SÅ SÖT UNGE. Efter det tog jag och Julia och trampade till Draggen för att kolla deras utspring, sen for vi tillbaka till Midgård och kollade på våra studenter. Midgårds utspring var faktiskt mycket mysigare. Nu längtar jag, två år kvar tills det är våran tur.

Sen har jag och Julia varit på stan, fast vi kollade bara på studentvagnar och tog oss varsin burgare. Efter det gick vi hem och om 45 minuter ska jag äta middag på restaurang med några i klassen, så nu ska jag börja byta om och sen cykla till Julia. Vi får se vart kvällen bär, ingen har någon aning verkar det som. Men nu är det faktiskt SOMMARLOV = tio veckors frihet (även om jag fortfarande inte fattar det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0