Spruta & solskenspromenad

Imorgon åker Johan. I tio dagar ska han vara borta i Göteborg. Tack och lov att jag åker till London på måndag, annars hade jag nog saknat ihjäl mig. Har inte riktigt fattat att jag ska till min favoritstad om några dagar, hellooooo shopping + Starbucks!

Idag tog jag den sista av mina tre sprutor, den gjorde minst lika ont som den första. Började nästan skratta för att det gjorde så ont. I förrgår var jag med Emma iallafall, mycket trevligt. Vi promenerade mest runt för det var stängt överallt men det var mysigt! Idag har jag tagit mig en promenad på över en timme med Jason Mraz i lurarna, hurtigt av mig. Nu har jag inte ätit någon middag men tror jag skippar det för jag är jättemätt och måste fara till Sofiehem - ska träffa (nästan) alla mina bästa vänner för första gången på sjukt länge så det blir nog toppen! Men först ska jag svänga förbi Johan och säga hejdå. Uh


Lalalala London, snart kommer jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0