Myser och snorar

Helgen har varit hur mysig som helst. I fredags hyrde Johan och jag I Am Legend och igår gick vi och käkade lunch och myste järnet, hur bra som helst! Igårkväll gick jag och Julia på Starz för en latte, chokladboll och lite skitsnackande, väldigt trevligt och välbehövt. Sen råkade jag somna hos Johan fast jag egentligen inte fick för han vill inte bli nersmittad, och idag sov vi nästan pinsamt länge. Tur att inte solen var framme idag för då hade jag haft ångest över att ha sovit bort dagen. Ikväll har jag stannat inne och sett Djävulen bär Prada med mamma och försökt kurera mig, känner mig inte bättre än förut så tror egentligen inte att det gav så mycket men det var trevligt med lite mama-moment.

Imorgon ska jag klippa mig har jag insett och jag har lite ångest nu. Shitbritt, men i värsta fall får jag väl stanna inne till på söndag då jag drar söderut och vidare till London. Waa jag åker om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0