FRIHET

Slutjobbat för mig, har sju totalt fria veckor framför mig men inte kikar solen på oss inte. Det var dock varmt som fan fram till klockan halv tolv kan jag tala om för alla lyckliga själar som sov fram till dess. Jag hann precis byta till bikini för att lägga mig och steka när regnet kom. Men vad gör det egentligen? JAG ÄR FRI

Det här ska jag göra nästa vecka
1) INTE stiga upp klockan 06:00 en enda dag
2) grilla mig så jag blir brun nu när jag äntligen kan göra det på dagarna
3) vara med Johan för sen åker han bort i tusen år (jag också iofs)
4) klippa mig
5) ta en spruta
6) fika! var grymt länge sen jag fikade, tror seriöst att det var när jag var med mina klassisar söndagen innan skolavslutningen
7) förhoppningsvis ta tre blodprov till och kamma 1000 spänn
Ps. har börjat gilla Håkan fett mycket igen sen P&L. Myshåkis

Kommentarer
Postat av: Jessi

gud så skönt att vara ledig i 7 veckor!!!

2008-07-04 @ 14:12:07
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: N

Fika lät riktigt gott!

Och gud vad alla var galna på p&l när det var Håkan. Kändes som om alla älskade honom, förutom jag! ^^

2008-07-04 @ 14:16:39
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0