Bättre

Idag släpade jag mig till jobbet efter att ha suttit i hallen i 25 minuter och funderat på hur jag skulle göra. Trots allt bor jag ju fem minuter bort så jag kunde ju alltid gå hem om jag började må dåligt igen, och pengarna vägde allra tyngst. Frågade iallafall om jag fick städa hela dagen idag eftersom jag har haft lite ångest över att smitta ner och i och med det döda någon stackars oskyldig tant och visst fick jag det. Så hela förmiddagen gick åt till att städa, sista halvtimmen fick jag cykla till stan och köpa glass i stora lass så det var slappt.

På lunchen for jag hem till Johan. Fattar fortfarande inte riktigt att han bor så nära mig nu att jag kan promenera dit på sju minuter om jag vill. Mumma! Blev dock kvar där lite för länge så fick stressa jävel hem och slänga i mig maten men det gick då bra. IMORGON ÄR SISTA DAGEN PÅ JOBBET, love it. Ska fira genom att sova bort mitt liv och mysa med Johan. Men lite till och från känns det lite småsorgligt att veta att jag aldrig kommer se dom här tanterna mer.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra dag. :)

2008-07-03 @ 14:31:57
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0